neděle 4. listopadu 2007

Hojení prsou

Jizvy jsem začala sledovat od soboty (4 dny po operaci), kdy jsem se už sama umývala.

  • 4 dny po operaci - stehy jsou dost viditelné, kolem bradavek se mi dělají stroupky
  • 6 dní po operaci - na jedné bradavce nejsou stehy skoro vůbec vidět, na druhém jsou stroupky. Jizva, která vede kolmo dolů je na jednom prsu hlubší (asi víc utáhli stehy)
  • 8 dní po operaci - jizvy i bradavky začínají přicházet k sobe = SVĚDÍ TO
  • 10 dní po operaci - pomalu přestávám krvácet

Doporučují koupit krém na strie. Prsa budete mít napnutá a staré strie budou víc vidět. Já jsem si koupila krém na strie Elancyl a krém proti napínání a proti vzniku nových strií . Funguje to tak, že to dodává kolagen do kůže. A staré strie se jakoby vyplňují. Ten druhý působí proti napínání... no prostě u mě to funguje. Na samotné jizvy zatím nepoužívám nic jiného než Heparoid (ten doporučuji nakoupit ve velkém množství. Já mám spotřebu 1 na dva až tři dny).

  • 11 den - mírně mi krvácí spoj jizev, podle doktora je to ale normální. Prsa začínají povolovat, trošku sestoupili a už začínají vypadat pěkně. Docela hodně mi vadí stahovací podprsenka, ale zítra jdu na kontrolu a budu mít novou

Žádné komentáře: